💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista / Specjalistka ds. floty i nieruchomości
Specjalista / Specjalistka ds. floty i nieruchomości
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie wszelkich działań związanych z administracją floty, w szczególności: zamawianie nowych pojazdów służbowych, ubezpieczeniami, rejestracją, zgłaszaniem szkód itp.
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji (zgodnie z zasadami archiwizacji obowiązującymi w Spółce)
- Wykonywanie zadań administracyjnych związanych z obsługą pojazdów służbowych (karty paliwowe, nadawanie dostępów do narzędzi flotowych wykorzystywanych w Spółce, ubezpieczenia)
- Nadzór nadterminowym wykonywaniem serwisu i konserwacją pojazdów służbowych (wyznaczone serwisowanie, wszelkie inne obowiązkowe przeglądy techniczne)
- Kontrola nad przeprowadzaniem wymaganych napraw
- Weryfikacja i rozliczanie faktur związanych z użytkowaniem i konserwacją pojazdów służbowych
- Weryfikacja i rozliczanie roszczeń ubezpieczeniowych
- Planowanie nabywania i zbywania pojazdów służbowych
- Wdrażanie nowych użytkowników pojazdów w politykę floty
- Sporządzanie raportów dot. użytkowania pojazdów służbowych
- W zakresie nieruchomości:
- Organizowanie i nadzorowanie napraw i remontów oraz aktywny udział w rozwiązywaniu problemów technicznych budynków
- Nadzór nad terminowymi przeglądami technicznymi budynków
- Nadzór nad dokumentacją techniczną budynków
- Rozliczanie i kontrola zużycia mediów w nieruchomości
- Przygotowywanie raportów i innych dokumentów związanych z zarządzaniem nieruchomością
- Prowadzenie archiwum dokumentów budowlanych dla nieruchomości
- Organizowanie i nadzorowanie napraw i remontów oraz aktywny udział w rozwiązywaniu problemów technicznych budynków
- Wsparcie dla wszystkich działów firmy w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych
- Inne zadania w zakresie zarządzania nieruchomością i obsługi biurowej zlecone przez przełożonego
Nasze wymagania
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy oraz wielozadaniowość
- Wysokorozwinięte zdolności interpersonalne zapewniające dobry kontakt z pracownikami / klientami
- Zaangażowanie, samodyscyplina, asertywność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę
- Nowoczesne biuro
- Przyjazną atmosferę
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Sportową Medicover
- Wczasy pod Gruszą
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę