💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Twój zakres obowiązków
- dbanie o najwyższy standard obsługi oraz satysfakcję klientów
- wsparcie klientów w obsłudze systemu licencyjnego oprogramowania RAKS
- realizacja zamówień oraz fakturowanie
- mailowe i telefoniczne odnawianie rocznej aktualizacji oprogramowania Raks do bazy klientów
- wsparcie realizacji zadań sprzedażowych i administracyjnych
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
Nasze wymagania
- doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klientów
- doświadczenie w procesach realizacji zamówień oraz fakturowania
- komunikatywność oraz orientacja na klienta
- sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu
- dobra znajomości MS Office i środowiska Windows
To oferujemy
- pozytywną atmosferę pracy i otwartą komunikację w zespole
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- pakiet socjalny (opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, spotkania integracyjne)
- hybrydowy model pracy (praca zdalna / praca w biurze)
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę