Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta I Reklamacji z Językiem Niemieckim
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta I Reklamacji z Językiem Niemieckim
Twój zakres obowiązków
- wsparcie zarówno dla administracji, zakupów, reklamacji jak i wprowadzania zamówień,
- kontakt z klientami głównie w języku angielskim i niemieckim,
- budowanie dobrego wizerunku firmy,
- dbałość o najwyższą jakość procesów.
Nasze wymagania
- znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość pakietu Microsoft Office,
- dobra organizacja pracy własnej jak również umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- chęć rozwoju i nauki.
- znajomość systemu ERP,
- doświadczenie w pracy biurowej.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- przyjazne środowisko pracy,
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie na życie,
- pakiety sportowe,
- elastyczny czas pracy
- premie świąteczną.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę