💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów sklepu internetowego
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów sklepu internetowego
Twój zakres obowiązków
- Codzienny kontakt z klientem sklepu internetowego (telefon, chat, email)
- Obsługa zamówień, wsparcie w ich składaniu
- Koordynowanie prawidłowego przebiegu procesu zamawiania i dostarczenia towaru do klienta
- Wsparcie działu Contentu w tworzeniu opisów produktowych
Nasze wymagania
- Min. roczne doświadczenie związane z obsługą klienta (połączenia przychodzące)
- Bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
- Komunikatywność, otwartość
- Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę