💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista w Biurze Wsparcia Klienta / Koszalin
Specjalista w Biurze Wsparcia Klienta / Koszalin
1093168801
Obowiązki
- Obsługę Klientów Korporacyjnych m.in.:
- Realizacja procedur Poznaj Swojego Klienta (KYC – Know Your Customer), przygotowanie i weryfikacja dokumentacji Klienta.
- Przygotowanie dokumentacji rachunków i produktów bankowości transakcyjnej oraz elektronicznej,
- Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji,
- Podpisywanie umów i innych dokumentów dla Klienta,
- Przygotowywanie opinii, potwierdzeń i zaświadczeń dla Klientów,
- Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji,
- Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta,
- Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie,
- Pozostała bieżąca obsługę klienta (w zakresie nie kredytowym i nie sprzedażowym)
Wymagania
- Realizacja procedur Poznaj Swojego Klienta (KYC – Know Your Customer), przygotowanie i weryfikacja dokumentacji Klienta.
- Przygotowanie dokumentacji rachunków i produktów bankowości transakcyjnej oraz elektronicznej,
- Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji,
- Podpisywanie umów i innych dokumentów dla Klienta,
- Przygotowywanie opinii, potwierdzeń i zaświadczeń dla Klientów,
- Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji,
- Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta,
- Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie,
- Pozostała bieżąca obsługę klienta (w zakresie nie kredytowym i nie sprzedażowym)
Oferujemy
- Lubisz pracować z ludźmi, masz podejście pro klienckie,
- Działasz z energią i entuzjazmem, posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju,
- Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarta/y na zmiany,
- Masz wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności nawiązywania relacji, umiejętności pracy w zespole,
- Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu,
- Znasz język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie
- Posiadasz wykształcenie wyższe
- Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
- Znajomość produktów i usług z obszaru depozytowo - transakcyjnego dla Klienta Korporacyjnego będzie dodatkowym atutem.
Źródło: Bank Pekao/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę