💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego
Zakres obowiązków
- Inicjowanie i udział w procesów zakupowych
- Wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie SAP oraz wprowadzanie wniosków zakupowych w systemie zakupowym
- Tworzenie dokumentów formalnych (umowy, wnioski, archiwizowanie)
- Wsparcie procesów planowania i kontroli wykonania budżetu OPEX, CAPEX
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce
- Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w procesie zawierania umów
- Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Obsługa komputera: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy
- Proaktywna postawa i zaangażowanie w rozwój organizacji
Mile widziane
- Znajomość SAP
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy
- Umowę zlecenie
- Praca hybrydowa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę