💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim
- Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat.
- Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych.
- Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami.
- Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika.
- Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość języka gruzińskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze reklamacji i skarg.
- Dobra znajomość Windows i MS Office.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Prace w komfortowym biurze w centrum Katowic.
- Pakiet korzyści, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
- Szkolenia przygotowujące do roli.
- Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, darmowe kursy online, bezpłatne lekcje językowe.
- Program finansowych bonusów za polecanie pracowników.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę