💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Specjalista wsparcia technicznego IT
Odpowiedz na ogłoszenieresponsibilities :
- Przyjmowanie, rejestrowanie i zgłoszeń od klientów firmy NMG S. A. ;
- Analiza zgłoszeń serwisowych pod kątem zasadności i zgodności z umową serwisową, nadawanie kategorii błędom;
- Analiza treści zgłoszeń wprowadzanych przez klientów firmy NMG S. A. ;
- Naprawa błędu, jeżeli jest ona możliwa, lub przekazanie do innych zespołów wsparcia;
- Monitorowanie procesu realizacji zgłoszeń od klientów;
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń serwisowych w Redmine lub w Rejestrze w pliku Excel;
- Wspieranie działu programistycznego w kontaktach z klientami firmy NMG S. A. ;
- Aktualizowanie systemów wdrażanych przez NMG S. A.
requirements-expected :
- Znajomość systemu Windows / Linux;
- Znajomość pakietu Office (Word, Excel);
- Znajomość podstaw z zakresu usług sieciowych;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy;
- Komunikatywność;
- Wykształcenie min średnie.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę