Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
3346956
Obowiązki
Zadania realizowane na stanowisku:
- Odpowiada za prawidłowe bieżące funkcjonowanie oraz wsparcie użytkowników końcowych w zakresie następujących modułów systemu SAP:
- Modułu Księgowości i Środków Trwałych (FI-AA)
- Modułu Gospodarki Materiałowej (MM)
- Modułu Sprzedaży i Dystrybucji (SD)
- Systemu Zarządzania Umowami (CRM)
- Systemu Zarządzania Zakupami (SRM)
- Zawiera umowy, monitoruje ich realizację oraz rozlicza dokumenty związane z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi, towarami i materiałami oraz usługami, w szczególności faktur i innych dokumentów księgowych, w tym związanych z refakturowaniem.
- Sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych w części dot. zakupów niescentralizowanych maszyn, urządzeń, środków transportowych i innych rzeczy oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- Realizuje bieżące zakupy poniżej progu ustawowego. Dokonuje bieżących, drobnych zakupów o niskiej wartości, w szczególności w trybie doraźnym, przy czym wartość zakupów nie może przekroczyć wyrażonej w złotych równowartości kwoty poniżej progu ustawowego oraz prowadzi dokumentację dotyczącą tych zakupów (w tym zbiera oferty i dokonuje ich analizy, przygotowuje dokumenty służące sfinalizowaniu zakupów).
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
- 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność współpracy
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- komunikacja
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się drogą mailową tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
Oferujemy
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość rozwoju zawodowego
bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
wiążą się z kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
konieczność wykonywania pracy poza biurem,
budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Źródło: Zus/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę