Stanowisko ds. analiz - Zielona Góra
Stanowisko ds. analiz - Zielona Góra
3346616
Obowiązki
Osoba zatrudniona na stanowisku ds. analiz m. in.:
- zapewnia analizę akt kontroli płatników składek w zakresie ich kompletności i zgodności z przepisami
- monitoruje zapisy na koncie płatnika składek w KSI w celu ustalenia czy płatnik składek złożył dokumenty korygujące zgodne z ustaleniami kontroli
- prowadzi postępowania administracyjne zmierzające do wydania decyzji
- przygotowuje stanowisko w sprawie wniesionych odwołań od decyzji wydanych na podstawie ustaleń kontroli i kompletuje dokumentację niezbędną do wdrożenia trybu odwoławczego i przekazania do Wydziału Obsługi Prawnej
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu Ms Office
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość
- komunikatywną,
- elastyczną
- nastawioną na rozwój
- potrafiącą radzić sobie w sytuacjach trudnych
To zachęcamy do składania dokumentów, które należy przesłać poprzez formularz aplikacyjny wybierając " Aplikuj" na dole oferty.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skan dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
- umowa o pracę na etat
- proces rekrutacji może obejmować sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w Oddziale ZUS w Zielonej Górze
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne niezbędne
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana
Oferujemy
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnością. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z kontaktem z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 8-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze (wejście tylko schodami),
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Źródło: Zus/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę