Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
3347978
Obowiązki
Cel istnienia stanowiska
Zapewnienie obsługi korespondencji wpływającej i wychodzącej, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel, na jakość
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy z innymi
- komunikacja, elastyczność
- umiejętność rozwiązywania problemów
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
- poszukujemy jednego pracownika na stanowisko
- umowa o pracę na czas zastępstwa
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczności wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Źródło: Zus/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę