Stanowisko ds. rachunkowości Funduszy (RAF_Warszawa III)Z
Stanowisko ds. rachunkowości Funduszy (RAF_Warszawa III)Z
3346847
Obowiązki
Zakres zadań w ramach funkcji organizacyjnej: Wydział Rachunkowości i Finansów
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku prowadzi księgi rachunkowe oddziału dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych, Funduszu Alimentacyjnego w Likwidacji oraz sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie z obowiązującymi przepisami.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 26.08.2024 r.
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (rachunkowość, ekonomia, finanse)
- minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowych
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość ustawy o rachunkowości
- mile widziana znajomość ustawy o finansach publicznych
- mile widziana znajomość programu SAP
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych
- umiejętność komunikacji i współpracy
Zachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,
- CV,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadane niezbędne wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu - test
- skontaktujemy się telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- dokumenty składamy w języku polskim,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- miejsce świadczenia pracy: III Oddział ZUS w Warszawie
ul. Czerniakowska 16 , 00-701 Warszawa.
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Źródło: Zus/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę