Stanowisko ds. rozliczeń_Sztum
Stanowisko ds. rozliczeń_Sztum
3346652
Obowiązki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
Pracownik na tym stanowisku zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
Wymagania
Wymagania formalne
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
Wymagania dodatkowe
- podstawowa znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- podstawowa znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- podstawowa znajomość zasad zwrotu nadpłat płatnikom składek
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na jakość
- orientacja na cel
- umiejętność komunikacji
- umiejętność współpracy
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność rozwiązywania problemów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skan dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Termin składania ofert - 25 czerwca 2024 r.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów
- sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Inspektoratu ZUS w Sztumie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
Dodatkowe informacje:
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane
- kontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
- miejsce wykonywania pracy:
Inspektorat ZUS w Sztumie
ul. Mickiewicza 34
82-400 Sztum
Oferujemy
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
Źródło: Zus/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę