Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami
3348031
Obowiązki
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administrowania lub zarządzania nieruchomościami
- minimum 1 rok stażu pracy ogółem
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami)
- doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (głównie Word i Excel)
oraz minimum jedno z poniższych:
- znajomość Prawa budowlanego i Ustawy o zamówieniach publicznych
- posiadanie uprawnień budowlanych, architektonicznych lub SEP
- umiejętność kosztorysowania
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na komunikację, cel i jakość
- elastyczną i nastawioną na rozwój
- potrafiącą współpracować, negocjować, wywierać wpływ, rozwiązywać problemy i radzić sobie w trudnych sytuacjach
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 224/2024
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia
które należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- otrzymanych dokumentów nie zwracamy
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 16-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
Źródło: Zus/Praca
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę