Starszy inspektor
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
w Wydziale Nadzoru Prewencyjnego Biura Przeciwdziałania Zagrożeniom
Starszy inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynuje obieg dokumentów w Biurze, co polega na ich odpowiednim (zgodnym z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi) przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, rozdzielaniu, przedkładaniu do akceptacji i wysyłaniu.
- Prowadzi sekretariat Biura Przeciwdziałania Zagrożeniom, co polega w głównej mierze na obsłudze wchodzących rozmów telefonicznych poprzez udzielenie odpowiedzi petentowi lub przekierowanie rozmowy do odpowiedniej osoby oraz dodatkowo na organizowaniu oraz obsłudze spotkań kierownictwa Biura, obsłudze skrzynki e-mail Biura, prowadzeniu terminarza spotkań kierownictwa Biura, gromadzeniu informacji teleadresowych o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje Biuro.
- Redaguje korespondencję, opracowania, sprawozdania i zestawienia w zakresie organizacyjnym oraz w obszarze zleconym przez kierownictwo Biura i bezpośredniego przełożonego.
- Koordynuje odpowiedni przepływ informacji między kierownictwem Biura i pracownikami oraz informacji istotnych ze względu na funkcjonowanie Biura w strukturze Komendy.
- Prowadzi gospodarkę materiałową i usługową w celu zapewnienia właściwych warunków funkcjonowania Biura.
- Bierze udział w organizacji i obsłudze prostych i złożonych (od kilku do kilkuset osób) przedsięwzięć szkoleniowych lub egzaminacyjnych Biura, takich jak: szkolenia i narady, egzaminy dla kandydatów na rzeczoznawców, sprawdziany dla rzeczoznawców, szkolenia pracowników Biura; przygotowania mają charakter organizacyjny – wybór miejsca organizacji przedsięwzięcia, zapewnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, prowadzenie przed i w trakcie przedsięwzięcia jego sekretariatu, organizacja noclegów, posiłków, opieki nad gośćmi.
- Zapewnia zastępstwa w Sekretariacie Komendanta Głównego PSP i w Sekretariacie Zastępców Komendanta Głównego PSP w razie konieczności lub zaistniałych potrzeb, zgodnie z obowiązującym grafikiem dyżurów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej
- Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
- Obsługa urządzeń biurowych
- Znajomość języków obcych – język angielski na poziomie podstawowym
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe
- Studia podyplomowe związane z ochroną przeciwpożarową
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Kursy lub szkolenia związane z ochroną przeciwpożarową
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu (świadectwa pracy, zaświadczenia, referencje)
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie)
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-15
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Istnieje możliwość osobistego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15 lub przesłania w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP, wykorzystując formularz „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”. Przy wyszukiwaniu urzędu należy wpisać: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BPZ – starszy inspektor
Warunki pracy
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w przystosowanym obiekcie. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (szkolenia, narady itp.).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę