💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Starszy inspektor
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor do spraw kadrowo-organizacyjnych
w Wydziale Kadrowo-Organizacyjnym
Starszy inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi kancelarię komendy oraz sekretariatu Komendanta Miejskiego, w tym odbiera telefony, przyjmuje i wysyła korespondencję oraz przesyłki kurierskie, rejestruje korespondencję;
- obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w zakresie kancelarii ogólnej, w tym koordynuje sprawy związane z EZD;
- prowadzi rejestr korespondencji wpływającej i wysyłanej oraz doręcza ją do poszczególnych komórek organizacyjnych KM;
- prowadzi sprawy związane z obsługą Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych emerytów i rencistów PSP;
- sporządza z zakresu prowadzonych spraw obowiązującej statystyki i sprawozdawczości oraz opracowuje analizy kadrowe, przygotowuje i przekazuje dokumentację z zakresu prowadzonych spraw do archiwum;
- prowadzi kalendarz spotkań komendanta;
- prowadzenie i na bieżąco aktualizuje wszelką dokumentację stanowiącą podstawę do naliczania i wypłaty nagrody za zastępstwa i dodatku szkodliwego;
- prowadzi sprawy związane z ewidencją pieczęci.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach budżetowych
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
- biegła znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office i Open Office;
- obsługa specjalistycznych programów kadrowych;
- zdolność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w sekretariacie
- wykształcenie: wyższe na kierunku administracja publiczna, ekonomia
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
- zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole;
- obsługa programu kadrowego FORTECH;
- znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o PSP i przepisów wykonawczych;
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy biurowej;
- odporność na stres;
- systematyczność, komunikatywność;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów oraz szkoleń przydatnych na w/w stanowisku.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-15
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska PSP w Gdańsku
ul. Beniowskiego 7
80-382 Gdańsk
Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać PK - starszy inspektor.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail i numer telefonu.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30;
- praca w siedzibie Komendy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała;
- narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner;
- stanowisko usytuowane na I-szej kondygnacji budynku komendy;
- przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich;
- toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- brak windy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę