Starszy inspektor
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
W Sekcji Budżetu i Rachunkowości
Starszy inspektor
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządza listę płac oraz innych należności dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej PSP w Radomiu.
- Sporządza przelewy od wynagrodzeń oraz inne rodzaje płatności.
- Prowadzi ewidencję oraz kolejność numerowania list wynagrodzeń.
- Wydaje zaświadczenia płacowe.
- Analizuje, weryfikuje karty wynagrodzeń.
- Sporządza obciążenia z tytułu refundacji wydatków.
- Sporządza do jednostki nadrzędnej zapotrzebowania na wszelkie świadczenia dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
- Sporządza bieżące księgowania dokumentów metodą komputerową.
- Rozlicza zwolnienia lekarskie funkcjonariuszy.
- Kompletuje i numeruje dokumenty.
- Sporządza deklarację podatkową, współpracuje z właściwymi terenowo Urzędami Skarbowymi, a także uzgadniania konta 225.
- Współpracuje z ZUS-em w ramach realizacji zadań określonych w obowiązujących przepisach w tym: sporządza miesięczne deklaracje rozliczeniowe, uzgadnia konta 229, sporządza PR-7; Rozlicza wpłaty składek na ubezpieczenia: zdrowotne, rentowe, emerytalne, społeczne do dnia 5 każdego miesiąca – funkcjonariuszy i pracowników cywilnych; Zgłasza do ubezpieczenia nowo przyjętych funkcjonariuszy, pracowników cywilnych, osób na umowę zlecenie oraz członków rodzin.
- Prowadzi windykację należności - rozliczanie zajęć komorniczych, sądowych i pozostałych – dotyczących funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz dotyczących KM PSP w Radomiu.
- Prowadzi ewidencję syntetycznego konta 011, 013, 020, 071, 072, 310.
- Prowadzi ewidencję analitycznego konta 130, 210, 4-ki.
- Uzgadnia saldo kont księgowych z odpowiednimi stanowiskami w Sekcji Budżetu i Rachunkowości i Wydziale Kwatermistrzowskim na koniec miesiąca.
- Prowadzi szczegółową ewidencję analityczną dochodów budżetowych w podziale na paragrafy.
- Prowadzi szczegółową ewidencję analityczną i syntetyczną inwestycji.
- Prowadzi ewidencję rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, sporządza przelewy.
- Prowadzi kasę Komendy, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz współpracuje z bankiem.
- Praca na programach wymaganych w jednostkach budżetowych podlegających samorządowi i koniecznych do pracy w finansach.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego po ukończeniu studiów ekonomicznych w komórkach finansowych lub 6 lat po ukończeniu szkoły średniej ekonomicznej w komórkach finansowych.
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, m. in. ustawa o finansach publicznych i rachunkowości
- Prawo jazdy kat B
- Podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
- Znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej w księgowości
- Umiejętność czytania i rozumienia przepisów prawnych
- Odporność na stres; umiejętność pracy w zespole; sprawność działania; umiejętność organizacji pracy; skrupulatność; komunikatywność i kultura osobista
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Kopia prawa jazdy poświadczona za zgodność z oryginałem
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-03
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie komendy lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem; "ogłoszenie nabór służba cywilna 2024 - Imię i Nazwisko" na adres: Komenda Miejska PSP w Radomiu ul. Romualda Traugutta 57, 26-600 Radom.
Warunki pracy
Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy urzędu tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. Budynek instytucji jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (posiada windę, toaletę przystosowaną do osób z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim). Pomieszczenia są zlokalizowane na I piętrze. Pracownik wykonuje czynności o charakterze administracyjno – biurowym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów. Realizacja zadań pod presją czasu. Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze to 4300, 00 zł brutto + dodatek za staż.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę