Starszy referent
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów-kandydatek na stanowisko:
Starszy referent do spraw obsługi sekretarsko-biurowej
w Wydziale Prewencji
Starszy referent
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi sekretariat Wydziału Prewencji Komendy Rejonowej Policji Warszawa VI,
- prowadzi dzienniki korespondencyjne oraz rejestr ewidencji,
- przyjmuje, rejestruje przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne,
- sprawdza zgodność stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym dokumentów Wydziału oraz sporządza wykazy spraw niezałatwionych przez policjantów,
- przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych, kompletuje przechowuje oraz sporządza spis akt według odpowiedniej kategorii,
- przygotowuje i brakuje dokumenty nie archiwalne kat. "BC"
- prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich policjantów Wydziału Prewencji
- rozlicza policjantów z posiadanych dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego, przeniesienia lub delegowania do służby w innych jednostkach
- obsługuje system informatyczny elektroniczny nadawca
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) i urzadzeń biurowych,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
- Terminowość, rzetelność, komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze sekretarsko-biurowym
- wykształcenie: wyższe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustaw z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych /Dz. U. z 2024 r. poz. 632/,
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/ła współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandytatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-04
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI
Zespół Kadr i Szkolenia
03-301 Warszawa
ul. Jagiellońska 51
bezpośrednio bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oferta pracy
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godziny wymiaru czasu pracy
- praca przy oświetleniu mieszanym
- praca w wymuszonej pozycji ciała
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę