💡 Polecam: Zobacz również podobne oferty pracy, z których na pewno coś wybierzesz.
Trener Biznesu
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie szkoleń online i stacjonarnych dla firm z zakresu kompetencji miękkich (tj. radzenie sobie ze stresem, profilaktyka syndromu wypalenia zawodowego, wzmacnianie asertywności itp. );
- przeprowadzanie webinarów dla firm z zakresu zdrowia psychicznego;
- przeprowadzanie psychologicznych interwencji kryzysowych dla pracowników i kadry managerskiej w firmach;
- analiza potrzeb szkoleniowych oraz opracowywanie odpowiednich szkoleń/treningów;
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu wykonanych zadań według obowiązujących procedur.
Nasze wymagania:
- ukończone studia wyższe na kierunku: Psychologia;
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie psychologa;
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń;
- uprawnienia trenerskie mile widziane;
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i narzędzi do przeprowadzenia szkoleń on-line.
Oferujemy:
- Zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie: zdobądź cenne umiejętności w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Kompleksowe wdrożenie do pracy: zapewniamy pełne wsparcie i profesjonalne wprowadzenie;
- Pracę w zespole zaangażowanych profesjonalistów: dołącz do zespołu, gdzie atmosfera sprzyja współpracy i rozwojowi osobistemu;
- Dodatkowe korzyści: ciesz się dodatkowymi benefitami, takimi jak prywatna opieka medyczna czy dofinansowanie szkoleń i kursów.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę