Zastępca Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego ds. technicznych
Zastępca Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego ds. technicznych
3346996
Obowiązki
Cel istnienia stanowiska
Zapewnia nadzór na utrzymaniem i użytkowaniem obiektów w Oddziale i podległych jednostkach.
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 4 lata stażu pracy ogółem
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji, zarządzania nieruchomościami
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, techniczne, zarządzanie nieruchomościami)
- studia podyplomowe (zamówienia publiczne, pozyskiwanie i zarządzanie funduszami unijnymi, zarządzanie nieruchomościami, prawo budowlane)
- minimum 1 rok pracy związanej z kierowaniem zespołem
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- znajomość przepisów z zakresu: zamówień publicznych, prawa budowlanego, gospodarowania majątkiem, rachunkowości, BHP i ppoż.
- orientacja na cel i jakość
- dobra komunikacja
- umiejętność współpracy
- umiejętność kierowania zespołem
- umiejętność motywowania oraz rozwijania pracowników
- umiejętność zarządzania procesowego
- przywództwo
- elastyczność, nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie staż pracy oraz doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Dodatkowe informacje
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze budynku
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Źródło: Zus/Praca
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę