Dysponent ds. sprzedaży i obsługi contact center (sprzedaż ubezpieczeń)
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości.
Centrum Obsługi i Operacji
Twoje miesięczne wynagrodzenie z premią do 6000 zł brutto
Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz telefonicznie klientów,
- sprzedajesz produkty ubezpieczeniowe,
- obsługujesz aplikacje bankowe,
- dbasz o jakość obsługi i satysfakcję klientów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
- lubisz sprzedawać, mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, w tym ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych,
- masz co najmniej wykształcenie średnie,
- umiesz korzystać z komputera i łatwo uczysz się aplikacji,
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę