ITSM Business Analyst
Who we're looking for?
- At least 3 years of experience in IT Service Management (Service Manager, Service Delivery Manager, Service Desk Manager, Incident Manager, Asset Manager etc);
- Good knowledge of at least one of ITSM tool: Atlassian/Jira, BMC, Manage Engine/ServiceDesk+, ServiceNow;
- Very good understanding of ITIL concept, experience in working with ITIL best practices;
- Ability to suggest how to implement an ITIL-compliant processes in the organization;
- Strong communication and presentation skills;
- Ability to share knowledge, focus on learning new skills independently;
- Effective communication skills in English - at least (B2/C1) level;
- ITIL Certificate;
- Experience in Business Analysis or Project Management area;
- Technical IT background;
- Familiar with Jira and Confluence;
- Readiness to public presentations.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę