PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Pracownik odpowiadać będzie za utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę. Udziela klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez zatrudniającą go organizację i wyjaśnia im wszelkie wątpliwości. Przyjmuje zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym przekazuje do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia. Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada również za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta. Do jego zdań może należeć również sprzedaż produktów/usług, przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i raportów, przyjmowanie reklamacji, przep5rowadzanie ankiet i badań satysfakcji klienta. Inne wymaganiaWykształcenie min. średnie o kierunku w zakresie pracy ze sprzętem komputerowym i sieciami komputerowymi. Mile widziane doświadczenie. Obowiązkowa średnia znajomość sprzętu komputerowego i sieciowego w zakresie Internetu, oraz biurowego (fax, skaner, drukarki sieciowe). Rodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na okres próbnySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaWyksztalceniaśrednie zawodowe