Specjalista ds. kadr i płac
Twój zakres obowiązków
Przygotowywanie i aktualizowanie wewnętrznych dokumentów tj. regulaminy, procedury, instrukcje itp.
Wsparcie w organizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
Sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby firmy.
Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON itp.
Obsługa i rozliczanie PPK.
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowym.
Przygotowywanie ofert, obsługa i wdrażanie nowych benefitów pracowniczych.
Nadzorowanie prowadzenia pełnej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Przygotowywanie i naliczenie listy płac dla pracowników i zleceniobiorców.
Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
Monitorowanie terminów ważności umów, badań, szkoleń itp.
Nasze wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych.
Znajomość pakietu MS Office.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość i dokładność w działaniu.
Umiejętność podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu.
To oferujemy
Samodzielne stanowisko pracy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
Bardzo dobre warunki pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pracę hybrydową (1 dzień w firmie, pozostałe zdalnie)
Pracę w miłym zespole
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę