SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Zarządzanie transakcjami (odpowiedzialny za oferty i przetargi, zarządzanie kontraktami, cenami, zarządzanie integralnością danych, egzekwowanie polityki firmy i umów, zapewnienie zgodności). Order to Cash (odpowiedzialny za zarządzanie zamówieniami, wsparcie i konfigurację, zarządzanie sporami, zarządzanie kredytami, upewnianie się, że faktury są prawidłowe i płacone na czas, budowanie silnych relacji i tworzenie partnerów (klientów), rozumienie problemów klientów i motywowanie rozdzielczość i ulepszenia). Inne wymagania7 miesięcy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klientaRodzaj zatrudnieniaUmowa o pracę na czas nieokreślonySystem wynagradzaniaCzasowy ze stawką miesięcznąZmianowoscjedna zmianaJezykifrancuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyangielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowanyWyksztalceniawyższe (w tym licencjat)