Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta
- Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
- Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
- Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem
Nasze wymagania
- Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy
- Możliwość budowania ścieżki zawodowej i rozwoju w strukturach firmy
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę MultiSport
- Owocowe środy
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę