Specjalista ds. Obsługi Klienta
- obsługa kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czatowych i przez media społecznościowe,
- wsparcie połączeń przychodzących i wychodzących,
- udzielanie informacji o produktach i usługach,
- przyjmowanie i przetwarzanie zamówień za pomocą różnych kanałów komunikacji,
- pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów oraz doradztwo.
- doskonałe umiejętności obsługi klienta,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1) oraz zaawansowana czeskiego (C1),
- umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły,
- umysł nastawiony na rozwiązywanie problemów.
- pełny etat na umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie doceniającej zaangażowanie i pasję pracowników,
- świadczenia socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna Enel-Med,
- dodatkowy fundusz wakacyjny dla pracownika i jego dzieci,
- praca od poniedziałku do piątku, zmiany 09:00 - 17:00.
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę