Specjalista / Specjalistka ServiceDesk
technologies-expected :
- Microsoft Excel
- Android
- iOS
responsibilities :
- Wsparcie informatyczne użytkowników
- Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej
- Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych
- Osobisty, telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami
- Współpraca z poddostawcami w zakresie obsługi użytkownika - przekazywanie informacji do kolejnej linii wsparcia
- Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów
- Udział w cyklicznych pracach IT jak np. wymiany sprzętu
- Opieka nad sprzętem multimedialnym w jednostce
- Pomoc użytkownikom w usprawnianiu i automatyzowaniu codziennych zadań przy pomocy narzędzi IT
requirements-expected :
- Wykształcenie informatyczne / lub w trakcie studiów
- Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętność komunikacji i współpracy
- Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
- Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word, MS Excel
- Znajomość pakietu Office 365
- Znajomość systemów MS Windows
- Znajomość procesów incydent i problem management
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozmowę z zespołami regionalnymi
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Podstawowa znajomość AD/DNS/DHCP, sieci LAN
- Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- Samodzielność oraz wysoka kultura osobista
- Dobra znajomość urządzeń bazujących na systemie Android i iOS
offered :
- Coroczną podwyżkę. Jest ona zależna od wyników firmy i oceny rocznej pracownika.
- Docenienie. Unikalny program wyróżniania pracowników (nagrody jubileuszowe, nagroda Pracownika Roku i Pracownika Kwartału).
- Różnorodność. Kobiety stanowią 45% zatrudnionych a mężczyźni 55%.
- Równe szanse. Możliwość awansu dla wszystkich – 37% kobiet na stanowiskach kierowniczych.
- Otwartość. W naszej organizacji pracują 4 pokolenia - 2% stanowią przedstawiciele baby boomers, X to 21% zatrudnionych, Y aż 62% a najmłodsze Z 15% naszych pracowników.
- Rozwój. Autorski międzynarodowy program szkoleń dla pracowników i managerów wspierający w planowaniu rozwoju (Ponad 100 modułów szkoleniowych).
- Najlepsze miejsce pracy. W 2023 roku posiadamy certyfikaty Great Place to Work oraz Top Employer.
- Super atmosferę. W badaniu opinii naszych pracowników aż 88% poleciłoby naszą organizację innym.
- Możliwość udziału w akcjach charytatywnych. Współpraca z fundacją Happy Kids. Coroczny udział pracowników w szlachetnej paczce - w roku 2022 zaopiekowaliśmy 6 rodzin.
benefits :
- Opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Kafeteria MyBenefit
- Nagroda świąteczna nawet do 1150 zł netto
- Wczasy pod gruszą nawet do 700 pln
- Parking dla pracowników
- Praca hybrydowa
- Program poleceń pracowniczych
- Akcje CSR
- Wyprawka z okazji narodzin dziecka
- Świeże owoce
Bądź pierwszy, który ubiega się o to miejsce pracy!
-
Dlaczego szukać pracy na HitPraca.pl?
Subskrybuj oferty pracy
Codziennie nowe oferty pracy Możesz wybierać z bardzo szerokiej gamy ofert pracy - naszym celem jest posiadanie jak najszerszej oferty pracy Otrzymuj nowe oferty e-mailem Bądź pierwszym, który odpowie na nowe oferty pracy Wszystkie oferty pracy w jednym miejscu (od pracodawców, agencji pośrednictwa pracy i innych portali) Wszystkie usługi dla kandydatów do pracy są bezpłatne Pomożemy Ci znaleźć nową pracę