Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Agencja pracy GoWork.pl
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
Benefit Systems S.A.
Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim
LeasingTeam Group
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
Benefit Systems S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Multi-Form II Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Multi-Form II Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. hiszpańskim i angielskim
LeasingTeam Group
Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim i angielskim
LeasingTeam Group
Specjalista / Specjalistka ds. sieci IT
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
SIXT Rent a Car
Specjalista ds. Obsługi Zleceń
UDS S.A.
Specjalista ds. sprzedaży @ Centrum Obsługi Klientów
Centrum Obsługi Klientów
Konsultant ds obsługi klienta z językiem niemieckim
LeasingTeam Group
Konsultant(ka) ds. obsługi klienta w j. polskim @ Teleperformance Poland
Teleperformance Poland
Koordynator ds. sprzedaży i obsługi Klienta
AMPOL - MEROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Koordynator ds. sprzedaży i obsługi Klienta
AMPOL - MEROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Konsultant ds. obsługi Klienta Biznesowego w Call Center
Itamar Group Sp. z o.o.
Praca: Specjalista ds. obsługi klienta - Często zadawane pytania
👉 Ile jest ofert pracy dla zawodu Specjalista ds. obsługi klienta?
Dla zawodu "Specjalista ds. obsługi klienta" możesz obecnie znaleźć 10 000 ofert pracy w portalu pracy HitPraca.pl.
👉 Jaki jest opis stanowiska pracy w zawodzie Specjalista ds. obsługi klienta?
Specjalista ds. obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Do ich obowiązków należy zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, w tym wsparcie techniczne, odpowiadanie na pytania i zgłoszenia oraz rozwiązywanie problemów. Specjalista ds. obsługi klienta musi być w stanie wyjaśnić wszelkie wątpliwości i dostarczyć informacji potrzebnych do zadowolenia klientów.